سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپل در نامهای به مجلس سنای آمریکا: سایدلود کردن اپلیکیشن امنیت آ

اپل میگوید مهیا‌سازی قابلیت و امکان سایدلود کردن نرم افزار‌ها خدمات اپل در مشهد در آیفون و آیپد امنیت آن ها را زیر میاورد و در غایت به ضرروزیان یوزرها مجموع می گردد.

 

بنر اهل ایران کارت

اپل طومار‌ای برای مجلس سنای آمریکا ارسال کرده و از نمایندگان مجلس مراد میباشد لایحه‌ای را که به یوزرها اذن‌ سایدلود کردن (بارگیری جانبی) نرم افزار‌ها را در iOS میدهد رد نمایند. به نوشته‌ GSMArena، کمیته‌ قضایی سنای ایالات متحده قرار میباشد امروز نشست مهمی برگزار نماید و تصمیم بگیرد که اپل ناچار به تهیه نمودن قابلیت و امکان سایدلود کردن نرم افزار‌ها روی دستگاه‌هایش گردد یا این که خیر. اپل در همین راستا اعلام نموده است این عمل اکوسیستم را ناامن می‌نماید و در غایت به خسارت یوزرها تک تک می شود.

 

گروه پودرلی، مدیریت کارها دولتی اپل در مجموعه کشور ها‌ ایالات متحده، در طومار‌ این موسسه خطاب به نمایندگان سنا میگوید ثبت احتمالی این لایحه سبب می شود پلتفرم‌های گرانقدر اجتماعی ضوابط برنامه استور را که حمایت کننده مصرف‌کنندگان میباشد، بدور بزنند و به صورت معمول به کسب و کار خویش ادامه دهند.

 

لایحه‌ گزینه اشاره‌ مجلس سنا از طرف هر دو حزب آمریکا طرفدارانی داراست و کمیته‌ قضایی احتمالاً آن را برای جاری ساختن چک‌های بیشتر تأیید خواهد کرد. بلومبرگ میگوید احتمالاً تأیید پایانی این لایحه در مجلس سنا پروسه بحران‌برانگیزتری نسبت‌به کمیته‌ قضایی خواهد داشت.

 

نوشته ی علمی‌های دارای ربط:

اپل: تحمیل بارگیری جانبی اپلیکیشن‌ها، آیفون را به رایانه‌ی جیبی مستعد ویروس تبدیل می‌نماید

اپل: مأموریت ما گزینش شایسته ترین‌ها از دید خودمان برای یوزرها میباشد

درصورتی که که سنای ایالات متحده ضابطه نو را ثبت نماید، درآمدی که ازطریق کارمزد 15 تا 30 درصدی اپلیکیشن استور عاید اپل می شود به‌شدت متأثر گردد. همینطور صادر شدن جواز سایدلود کردن نرم افزار روی آیفون‌ها امنیت آنان را به خیال و خاطر می‌اندازد، زیرا اپل قبل از ورود نرم افزار‌ها به برنامه استور آنان را از دید امن بودن چک می‌نماید و به‌همین‌ادله، تعداد بسیار کمتری نرم افزار مخرب وارد آیفون‌ها می گردند.

 

مجموعه پودرلی می گوید نرم افزار‌های سایدلودشده معیارهایی را که اپل برای نگهداری حریم سری و امنیت یوزرها در حیث میگیرد از معادله بیرون می‌نمایند. به گفته‌ پودرلی، در اینگونه قوانینی بدافزارها و نرم افزار‌های کلاه‌برداری به آیفون‌ها خط مش پیدا خواهند کرد.

 

گفتنی میباشد اکنون آیفون‌ها و آیپدهای اپل صرفا دستگاه‌هایی می‌باشند که از ثبت احتمالی لایحه‌ نو متضرر می گردند. یوزرها مک همین هم اکنون نیز میتوانند نرم افزار‌هایشان را از هر اینترنت‌سایتی که خواستند دانلود و نصب نمایند.